Česká informační agentura životního prostředí vypisuje výběrové řízení na pozici Asistent/asistentka organizace.
Co bude Vaší pracovní náplní:
- organizování práce a koordinace činnosti sekretariátu a běžná administrativní agenda sekretariátu ředitele,
- organizování schůzek a jednání, společenský servis k akcím a návštěvám ředitele a organizace,
- registrování a uveřejňování smluv a objednávek,
- zpracování došlé a odesílané pošty v elektronické spisové službě,
- agenda zahraničních cest pracovníků CENIA,
- vedení evidence a ukládání dokumentů (např. smlouvy, zápisy z kontrol, základní dokumenty a řídicí dokumenty CENIA),
- pořizování písemných záznamů z porad a jednání.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání,
- praxe na obdobné pozici min. 2 roky,
- znalost spisové agendy vč. el. spisové služby a ISDS,
- uživatelská úroveň práce s PC (Word, Excel, PowerPoint…),
- samostatný, odpovědný a proaktivní přístup,
- schopnost práce v týmu a ochota učit se nové věci,
- dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti, výborný písemný projev,
- znalost anglického jazyka výhodou.
Nabízíme:
- zkrácený/plný pracovní úvazek,
- nástup možný ihned,
- zaměstnanecké benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné,
- odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a zákoníku práce č. 262/2006 Sb. osobní ohodnocení,
- mimořádné mzdové ocenění za splnění plánovaných úkolů,
- 4 dny zdravotního volna,
- pracoviště – Praha 10.
Životopis a krátký motivační dopis prosím posílejte na e-mail: hr@cenia.cz.
Upozorňujeme, že zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním a uchováním veškerých osobních údajů, které poskytujete společnosti Česká informační agentura životního prostředí se sídlem Moskevská 1523/63, Praha 10, 100 10, IČO: 45249130. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Tyto údaje se poskytují výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům společnosti, a to pouze v míře nezbytné pro účely zpracování.